۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

معاون پارلمانی رییس جمهور:

استکبار جهانی خواستار افول ایران اسلامی است

استکبار جهانی خواستار افول ایران اسلامی است

اراک- معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به جبران خسارت‌های گذشته توسط دولت مردمی و ولایی گفت: استکبار جهانی خواستار افول ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر شنبه در همایش ۹ دی‌ماه در مسجد الزهرا اراک, اظهار کرد: مردم در ۹ دی‌ماه در برابر سال‌ها فتنه افکنی استکبار به پا خواستند از این رو استکبار جهانی از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: بسیاری از کارخانه‌ها به دلیل تصمیم‌های نادرست دولت‌های گذشته تعطیل یا راکد بودند و متأسفانه مدیریت بخش خصوصی به افراد وابسته برخی مدیران وقت داده شده بود.

حسینی اظهار کرد: در دولت‌های قبل حساب‌های مالی وضعیت مشخصی نداشتند که این موارد تنها بخشی از مشکلات دولت مردمی بود و امروز با تلاش شبانه‌روزی صنایع تعطیل و راکد به عرصه تولید بازگشتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه باید صدها هزار مسکن ساخته می‌شد، گفت: با بهانه نیاز به پول نفت، این بخش نیز مغفول مانده بود که در دولت سیزدهم پیگیری و ساخت و ساز رونق دوباره گرفت.

حسینی با اشاره به کسری بودجه قابل توجه در دولت قبل توضیح داد: اکنون با کار تمام وقت، رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشور و کاهش نقدینگی محقق شده که در آینده در زندگی مردم تأثیرگذار است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور این توفیقات را موجب خشم دشمنان عنوان کرد و افزود: مستکبران از هر ابزاری برای ایجاد مانع استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: نمونه بارز مانع افکنی دشمن، ایجاد فتنه و آشوب سال گذشته بود و مردم باید بدانند این موارد در بخش‌های مختلف از جمله صنعت گردشگری و سرمایه گذاری خارجی تأثیر منفی دارد و باید با بصیرت اجازه وارد شدن چنین ضربه‌هایی داده نشود.

حسینی با اشاره به اینکه انتخابات به دلیل داشتن هیجان یکی از بخش‌های نفوذ دشمن و ایجاد تفرقه در کشور است، بیان کرد: حضور حداکثری و انتخاب فرد شایسته این فتنه‌ها را خنثی و زمینه پیشرفت کشور فراهم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تمجید مقام معظم رهبری در نشست ارائه گزارش مسئولین در هفته دولت به دلیل ۵۰ دست‌آورد مهم گفت: دشمنان قصد منزوی کردن ایران را داشتند اما اقدامات دولت انقلابی، دایره تعاملات با دیگر کشورها را گسترده‌تر کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: با اقدامات رئیس جمهور امروز ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان نباید نگران راکد بودن بازار باشند و برای تولید این شرکت‌ها بازار داخلی و خارجی مهیا است.

حسینی با بیان اینکه استکبار جهانی خواستار افول ایران اسلامی است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی امید بین آزادگان جهان ایجاد کرده است و بستن دریای سرخ را به روی رژیم صهیونیستی توسط یمن ادامه ایستادگی ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی است.

کد خبر 5980442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha